fredag 23 mars 2012

Doppade fötterna....

Husse var passande nog ledig från jobbet idag. Vi passade på att ta en längre promenad på förmiddagen i det varma vårvädret.
Vi gick bl a ner till sjön och kollade om badsäsongen kommit något närmare.
Det fanns lite öppet vatten närmast stranden.


Doppade våra tår.















När vi kom hem la Sigge sig på gräsmattan och tog igen sig.


Skönt att ligga ute.
















Ville ville helst fortsätta med det han gjorde innan promenaden. Att ligga i husses säng och vila.


Varför kan ingen släppa in mig. Öppnar jag själv får jag
ovett, för jag brukar glömma stänga dörren efter mig.  
















Inget annat att göra än att lägga sig bredvid husse i soffa på altanen.


Ganska varm oh mjukt här också.
















//Sigge o Ville 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar