onsdag 2 januari 2013

Nytt år...

Nu har vi kommit in på det nya året. Det har varit full fart under jul och nyår.
Förstås har Lily och Disa varit hos oss. Det är kul att leka med dem. Disa är inte så rörlig så henne får jag gå till. Jag tycker om att vara nära henne och hon får gärna klämma och känna på mig. Lily och jag brukar jaga varandra.

Tråkigt är att den fina mjuka snön har blivit till is och skare under de senaste dagarna av regn.

//Fredde

Tibbe bryr sig inte om att det redan var fullt i mattes knä.
















Kollar in när Lily leker med sina julklappar.
















Man kan inte tro att Disa äe en vecka äldre än jag.
















Mjuk och fin snö har det varit.
















Nu är det is och skare. Men full fart ändå.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar