fredag 29 juni 2012

Bättre väder...


Nu har det varit bättre väder några dagar. Ytterdörren har varit öppen så vi har kunnat gå in och ut som vi vill.
När solen lyser passar vi på att värma oss. Ja, Ville och jag för Sigge ligger i skuggan.
Ville har tinat upp lite så han sticker inte när jag kommer.
Husse tycker att jag är läraktig. Jag kommer så snabbt jag kan när han visslar och ropar hit. Han passar på att kalla in mig när jag inte är upptagen med annat.
Sedan vet jag att man skall sätta sig när man kommer fram och husse och han gör tecken och säger sitt.
När han ropar Fredde behöver jag bara hänga med åt hans håll.
När jag hör NEJ är det mindre roligt, då gör jag något som inte är lämpligt.

//Fredde

Ville o Fredde solar.

Att gräva är roligt.
Tar igen sig efter lite bus.

Stilig kille,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar